Pozitif Doğum Hikayeleri kısa bir aradan sonra devam edecek

Haziran 23, 2010

Unutmadım. Vazgeçmedim. Anne adaylarına ilham olan, severek takip edildiğini bildiğim güzel doğum hikayelerini yayınlamaya devam edeceğim.

Sadece biraz ara verdim. Sayfayı toparlanıp daha organize, daha güzel bir hale getireceğim.

O zamana kadar biraz sabır.

Blogcu Anne

7 Responses to “Pozitif Doğum Hikayeleri kısa bir aradan sonra devam edecek”

  1. Ceren Güler Says:

    Bu Bir Anne Adayının Teşekkür Yorumudur 🙂
    En kısa zamanda yeni hikayeler ile dönmenizi sabırsızlıkla bekliyorum. Doğal doğum kursları, yogalar vs.. hepsi güzel ama doğumları annelerin dilinden okumak apayrı bir motivasyon kaynağı. 32. Haftamdayım ve bu hikayeler beynim için bir besin kaynağı. Sayenizde doğum yöntemi hakkında düşünüp harekete geçtim. Siteniz olmasaydı ilk gittiğim doktorun (ki muhtemelen elinde neşter ile halen beklemekte…) para kaynağı olacaktım. Okuduklarımdan yola çıkarak doktorlar değiştirdim, onlara sormam gereken soruları öğrendim,doğum planıma saygı ile yaklaşan, tahmin edemeyeceğim şekilde destekleyip birkaç adım da ileri götürebilen bir doktor buldum. Doğum kurslarına başladım, belgeseller izledim. En önemlisi doğum ile ilgili artık kendi fikirlerim var, sonuç istediğim yönde olmasa bile sürünün içindeki bir koyun değilim artık. Eşim sezeryan dışındaki seçenekleri aklına bile getirmemişken, üzerine düşünmemişken , onu bir çocuğu eğitir gibi eğiterek gerçek bir doğum koçu haline getirdim. Doğum olayına pencerenin dışından bakan klasik bir erkekten, sancılarla baş etmemde yardımcı, destekçi, moral kaynağı bir insana dönüştürme yolundayım. Doğuma girmeyi bile düşünmeyen, benim ne işim var orada diyen biri artık masajları, nefes tekniklerini bilir durumda. Sadece bu değişiklik için bile yüzlerce teşekkürü hak ediyorsunuz. Umarım kızımız gelme istediği zaman öğrendiklerimizi kullanabilir, sorunsuz, sağlıklı ve umduğumuz şekli ile doğumu gerçekleştirip yavrumuzu kucağımıza alabiliriz de ben de hikayemi buraya yazabilirim.

    Başarılarınızın, hikayelerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.

    • blogcuanne Says:

      Ne güzel, ne yüreklendirici sözler… Çok teşekkür ederim!

      Öncelikle bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı ve sonrasında hikayenizi yayınlamayı heyecanla bekliyorum.

      Sevgiler…

  2. Tuğba Says:

    Oğlumuzun gelmesine az kaldı! Ve ben heyecanla yeni hikayeleri bekliyorum. Bilginize 🙂

  3. baharb Says:

    Blogcu Anne evet evet! daha cok hikaye bekliyoruz 🙂

  4. Ceren Güler Says:

    38. haftadayım ve sürekli hikayeleri tekrar tekrar okuma ihtiyacı içindeyim, sabırsızlık başladı çünkü:) Haydi blogcuannemiz yeni hikayeleri bekliyoruz, olmadı benimkini göndereceğim birkaç haftaya :)İNŞALLAH.

  5. sevinç Says:

    en yakın zamanda sizinle doğum hikayemi paylaşaağım 🙂


Bir Cevap Yazın

